برگزاری جشنواره «شهروند نمونه» در اردبیل
کد خبر: 4123126
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

برگزاری جشنواره «شهروند نمونه» در اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با معرفی شهروندان نمونه استان، طی هفته جاری برگزار می‌شود.

اباصلت ابراهیمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، ۳٠ اسفندماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با معرفی شهروندان نمونه استان، سوم اسفندماه، راس ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که دبیرخانه این جشنواره با هدف معرفی شهروندان نمونه در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی طی ماه‌های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده بود، افزود: بیش از ۳۰۰ شهروند به دبیرخانه این جشنواره معرفی شده‌اند که داوری و در نهایت معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هدف از اجرای این طرح را شناسایی، معرفی و برجسته‌سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر اردبیل و ایجاد علاقه در بین شهروندان به‌منظور مشارکت در امور مرتبط با شهر دانست.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح با شعار «اردبیل؛ شهر همدلی و مهربانی» اجرا می‌شود، افزود: چشم‌انداز طرح رسیدن به شهر برتر، تربیت شهروندان اخلاق‌مدار و با فرهنگ است.

انتهای پیام
captcha