ترویج فرهنگ نماز در تمام برنامه‌های مدارس مدنظر باشد
کد خبر: 4123054
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

ترویج فرهنگ نماز در تمام برنامه‌های مدارس مدنظر باشد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت توجه به ترویج فرهنگ نماز در مدارس تأکید کرد و گفت: نماز مهم‌ترین موضوعی است که باید در تمام برنامه‌های مدارس وجود داشته باشد و همه مدیران باید نسبت به ترویج فرهنگ اقامه نماز اهتمام ویژه داشته باشند.

نخستین نشست شورای راهبردی کیفیت بخشی آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 30 بهمن در نخستین نشست شورای راهبردی کیفیت بخشی آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با شاخص‌های ارزیابی مدارس اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌ها مدیریت، مدیرانی که بر اساس شاخص‌ها پیشرفته داشته و یا در حوزه مسجد محوری هم فعال بوده‌اند، استمرار خواهد داشت.

وی بر ضرورت توجه به ترویج فرهنگ نماز در مدارس تأکید کرد و افزود: نماز مهم‌ترین موضوعی است که باید در تمام برنامه‌های مدارس وجود داشته باشد و همه مدیران باید نسبت به ترویج فرهنگ اقامه نماز اهتمام ویژه داشته باشند.

عسکری با تصریح اینکه این شورا با ارائه برنامه‌های مناسب، سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت را در استان اجرا می‌کند، از تشکیل کمیته‌ای ذیل شورای راهبردی کیفیت بخشی به منظور رصد مسائل مدارس خبر داد.

بنا بر این گزارش، در این شورا که با حضور معاونان آموزش متوسطه، ابتدایی، پرورشی و فرهنگی، رؤسا و کارشناسان حوزه‌های مذکور و همچنین مدارس غیر دولتی، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، شاهد و امور ایثارگران، اداره پرورش استعدادهای درخشان، کاردانش و فنی حرفه‌ای و گروه‌های آموزشی حضور داشتند، مواردی در خصوص موضوعات جلسه مصوب شد.

رفع مشکل سرویس ایاب و ذهاب گروه‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی مصوبات شورا به شهرستان‌ها و مناطق آموزشی 59 گانه استان، از آن جمله مصوباتی هست که می‌توان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha