حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های قزوینی دارای سه قلو
کد خبر: 4122891
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های قزوینی دارای سه قلو

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) قزوین از شناسایی و حمایت بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد از ۶ خانواده دارای نوزادان سه قلو و بیشتر در استان خبر داد.

سه قلو

به گزارش ایکنا از قزوین، سید علی ابراهیمی، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و پشتیبانی از خانواده‌های چند فرزندی، بنیاد ۱۵ خرداد که از زیر مجموعه‌های ستاد به شمار می‌رود نسبت به شناسایی خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر اقدام کرده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) قزوین اضافه کرد: در همین راستا ۶ خانواده دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر در استان شناسایی شده‌اند که ۲ خانواده در شهرستان آبیک، سه خانواده در شهرستان تاکستان و یک خانواده نیز در شهرستان قزوین ساکن هستند.

وی از اهدای یک «بسته لبخند مادری» به این خانواده‌ها خبر داد و اظهار کرد: این بسته به ارزش پنج میلیون تومان شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز نوزاد از قبیل لباس،حوله، فلاکس و لوازم مورد نیاز نوزادان است.

ابراهیمی تصریح کرد: در راستای تحقق رسالت‌های اجتماعی ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأمین پوشک هر کدام از این نوزادان به مدت ۶ ماه بر عهده بنیاد ۱۵ خرداد خواهد بود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در «طرح لبخند مادری» یک کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز به ازای هر نوزاد به این خانوده‌ها اهدا می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
captcha