خدمت بی‌منت به مردم جزو برنامه‌های فرهنگی مسئولان انقلابی باشد
کد خبر: 4122772
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
خطیب جمعه بوشهر بیان کرد:

خدمت بی‌منت به مردم جزو برنامه‌های فرهنگی مسئولان انقلابی باشد

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری گفت: خدمت بی‌منت یکی از رفتارهای معروف پیامبر اکرم(ص) است که بهترین الگو برای همگان و به خصوص برای مسئولان انقلابی است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، امام جمعه بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، در خطبه‌های نماز‌جمعه این شهر که ۲۸ بهمن‌ماه، در محله ایثار منطقه یک بندر بوشهر برگزار شد، با تبریک عید مبعث به مسلمانان جهان اسلام، اظهارکرد: خداوند در آیات قرآن بیان داشته به انسان‌ها که رفتار اخلاقی و سیره عملی رسول خدا(ص) الگوی تمام‌نمای فضائل است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه افزود: مبعث عرشی رسول خدا حضرت سیدالمرسلین(ص) بزرگترین هدیه تاریخ برای بشریت است.

وی در ادامه به فرازهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم غیور آذربایجان شرقی اشاره تحلیلی کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از بصیرت مردم ایران بود و حماسه‌ای با حضور مردم ولایتمدار در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خلق شد و رقم زدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه ملت ولایتمدار ایران هر کدام به مانند یک رسانه دیداری، شنیداری و نوشتاری هستند، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب و معرفی پیشرفت‌های نخبگانی و جهادی را شفاف اطلاع‌رسانی نکردن در واقع یک نوع رفتار و برخورد ارتجاعی و غیرعاقلانه است. که این نوع برخورد ارتجاعی موجب آفرینش بزرگ‌ترین خسارت‌ها برای مردم و نظام می‌شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت یکی از رفتارهای معروف پیامبر اکرم(ص) است که بهترین الگو برای همگان و به خصوص برای مسئولان است، تصریح کرد: مسئولان دولت انقلابی بحث حوزه توروم اقتصادی و مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی مشاغل دانش‌بنیان، پیگیری و اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری با برنامه‌ریزی فرهنگی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و جوانان را مرتفع کنند.

خطیب جمعه بوشهر با تاکید بر اجرای دقیق معروفات در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی زندگی شهروندان، خواستار شد: قرارگاه مدیریت سواحل در شهرستان‌‌های بوشهر شرایط مطلوب با محور فرهنگی و عفت‌محور را برای مسافرت‌های نوروزی پیش‌بینی، تدارک و برنامه‌ریزی کنند تا مورد مرضی حضرت حق‌تعالی و سایر مردم جامعه قرار گیرد. و این نوع تدبیر مانع از فروپاشی فرهنگی جامعه می‌شود.

حامد فکوری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha