مشارکت هیئت‌های مذهبی البرز در «رویداد راه»
کد خبر: 4122549
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

مشارکت هیئت‌های مذهبی البرز در «رویداد راه»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز«رویداد راه» را فرصتی برای روایت حماسه‌های هیات‌‎های مذهبی خواند و گفت: کنشگری هیئت‌های مذهبی در مسیر رفع مشکلات محله و منطقه می‌تواند به ایجاد انسجام و نشاط اجتماعی کمک کند.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز«رویداد راه» را فرصتی برای روایت حماسه‌های هیئت‌‎های مذهبی خواند و گفت: کنشگری هیئت‌های مذهبی در مسیر رفع مشکلات محله و منطقه می‌تواند به ایجاد انسجام و نشاط اجتماعی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه این قبیل از فعالیت‌ها نیازمند روایت دقیق و بدون تحریف است، ادامه داد: شاید بتوان گفت امری که این روزها از آن غافل شده‌ایم همین روایت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید به اینکه خوبی‌ها باید نشر داده شود، اضافه کرد: روایت حماسه‌ها، ایده‌های و برنامه‌های متفاوتی که از سوی هیئت‌ها در جای جای این کشور انجام می‌شود باید دیده و بازگو شود.

ولایی‌برحق با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در گرفتاری‌های مردم دوشادوش آنان حرکت می‌کنند، یادآور شد: انتظار می‌رود همین هیئت‌ها بتوانند در راستای حل مشکلات محله مددکار خوبی برای مردم باشند.

این مسئول توضیح داد: روایت فعالیت هیئت‌های مذهبی می‌تواند از سوی اصحاب رسانه و کسانی که صاحب تریبون هستند به خوبی انجام شود و تحت عنوان نشر خوبی‌ها از سوی اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام
captcha