صدور احکام رتبه‌بندی 41 هزار فرهنگی شاغل در فارس
کد خبر: 4122455
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

صدور احکام رتبه‌بندی 41 هزار فرهنگی شاغل در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به آخرین روند اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: بر اساس آخرین آمار و ارقام تاکنون مدارک بیش از ۴۱ هزار فرهنگی استان فارس در فرآیند رتبه‌بندی تایید و صدور احکام آن‌ها از دو روز پیش آغاز شده است.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 26 بهمن در همایش بصیرتی جمعی از مدیران مدارس نواحی چهارگانه شهر شیراز با بیان اینکه دولت و مجلس اهتمام خود را برای اجرایی شدن مسائل مغفول مانده مانند رتبه‌بندی و سرانه مدارس به کار گرفته‌اند، گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان بیش از ۱۰ سال روی زمین مانده بود که این دولت آن را اجرایی کرد.

وی افزود: همچنین سرانه مدارس که از سال ۹۰ متوقف شده بود، در این دولت آغاز و تنها در یک سال اخیر بیش از 150 میلیارد تومان فقط به حساب مدارس استان فارس واریز شده است.

عسکری ادامه داد: بر اساس آخرین آمار و ارقام تاکنون مدارک بیش از ۴۱ هزار فرهنگی استان فارس در فرایند رتبه‌بندی تأیید و صدور احکام آن‌ها از دو روز پیش آغاز شده است.

وی بر مردمی‌سازی آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: هرچند مشکلات در حوزه آموزش و پرورش همچنان وجود دارد اما دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته و در این مسیر حرکت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از برنامه‌های مردم ‌ازی آموزش و پرورش برگزاری برنامه مسجد محوری است لذا این برنامه هر هفته پر رونق‌تر از قبل در حال برگزاری است و دانش‌آموزان به همراه اولیای خود حضور پررنگی در این برنامه‌ها دارند.

عسکری همچنین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی جمعیت راهپیمایان در ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل از کرونا، افزود: بازیابی، بازسازی و بازتوانی ارزش‌های انقلاب موضوعی است در این برهه از زمان باید در دستور کار همه ما باشد.

وی از افزایش ۷۰ درصدی معتکفین دانش‌آموز در سال جاری خبر داد و افزود: در سخت‌ترین شرایط شما فرهنگیان با عنوان یک افسر فرهنگی بزرگ داشته و با دشمنان مبارزه کردید.

انتهای پیام
captcha