دشمن از ایجاد تمدن اسلامی هراس دارد
کد خبر: 4122452
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

دشمن از ایجاد تمدن اسلامی هراس دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از ایجاد تمدن اسلامی از سوی ایران هراس دارد و هرگز در این مسیر از دشمنی دست بر نمی‌دارد، گفت: دشمن تلاش دارد با استفاده از چالش‌های اقتصادی به نظام اسلامی فشار بیاورد.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 26 بهمن در سفر به شیراز و پس از زیارت مزار شهید گمنام مدفون در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با حضور در جمع کارکنان این اداره‌کل اظهار کرد: استان فارس یکی از استان‌های بزرگ و تاثیرگذار کشور است.

 وی با بیان اینکه اکنون در حال نوعی جنگ هستیم لذا کشوری که در حال جنگ است برای پیروزی باید تلاش کند، افزود: غفلت ما در برهه‌ای از زمان از دانش‌آموزان باعث آسیب دیدن آن‌ها و امیدوار شدن دشمن شد و باید در این زمینه غفلت‌زدایی صورت گیرد.

 جوانی تصریح کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب دشمن ابتدا با ترور شخصیت‌های انقلابی کار مبارزه با نظام اسلامی را آغاز و در ادامه جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در دوران دفاع مقدس جنگ تنها با رژیم بعث عراق نبود بلکه جنگ دنیا با ایران بود. جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی بیش از ۴۴ سال است که ادامه دارد و مردم همواره در صحنه بودند و هر بار در این رویارویی دشمن شکست خورد.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر نیز دشمنان جنگ ترکیبی را علیه کشور راه‌اندازی کرد و رئیس جمهور آمریکا به خیال خام خود اظهار کرده بود که به زودی ایران را آزاد می‌کنیم لذا در ماه‌های اخیر شاهد یک شکست بزرگ برای دشمن و یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بودیم.

جوانی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی کار و تلاش با روش‌های مختلف برای ارائه واقعیت‌ها و مبارزه با سیاه نمایی است، افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارند و هرگز خاک به دشمن نمی‌دهند.

وی با تصریح اینکه دشمن از ایجاد تمدن اسلامی از سوی ایران هراس دارد و هرگز در این مسیر از دشمنی دست بر نمی‌دارد، گفت: دشمن تلاش دارد با استفاده از چالش‌های اقتصادی به نظام اسلامی فشار بیاورد لذا در مسائل اخیر مشکلات معیشتی را برجسته کردند تا مردم را به این بهانه به کف خیابان بکشانند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: دشمن سعی دارد هر حرکت جمهوری اسلامی که منجر به بهبود اقتصادی می‌شود را با تبلیغات سو منحرف کند.

انتهای پیام
captcha