ضرورت شناسایی آسیب‌های حوزه عفاف و حجاب
کد خبر: 4122408
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری ایلام بیان کرد:

ضرورت شناسایی آسیب‌های حوزه عفاف و حجاب

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری ایلام «حجاب و عفاف» و «امر به معروف و نهی از منکر» را سد‌های محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: باید آسیب‌های حوزه حجاب و عفاف شناسایی و با مدیریت صحیح نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی ـ امنیتی، امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در قرارگاه حجاب و عفاف استان که در استانداری ایلام برگزار شد، گفت: باید آسیب‌های حوزه حجاب و عفاف شناسایی و با مدیریت صحیح نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

حسنی تأکید کرد: اقدامات خوبی توسط دستگاه‌های اجرایی در بحث حجاب و امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته و باید متناسب با فضا، فرهنگ برپایی نماز جماعت نیز در جامعه بیشتر نهادینه و تقویت شود که قطعاً این موضوع بر تقویت موضوع حجاب و عفاف و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذار است.

وی در ادامه «حجاب و عفاف» و «امر به معروف و نهی از منکر» را به عنوان سد‌های محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: فرهنگ توجه به حجاب و عفاف باید در جامعه نهادینه شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: اغتشاشاتی که در کشور به وجود آمد و جوانانی که در این مسیر قرار گرفتند، با ابراز ناآگاهی از اقدام خود پشیمان شدند، به طوری که این افراد مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست تمامی اعضای قرارگاه، راهکار‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع حجاب و عفاف در مراکز علمی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

انتهای پیام
captcha