کارگاه عکاسی و تصویربرداری صنعتی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4122392
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

کارگاه عکاسی و تصویربرداری صنعتی در قم برگزار می‌شود

دبیر اجرایی کارگاه سه روزه «تصویربرداری و عکاسی صنعتی» در قم، بیان کرد: اولین کارگاه تخصصی سه روزه « عکاسی و تصویربرداری صنعتی» در تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت‌ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور علاقمندان این رشته‌ها برگزار می‌شود.

کارگاه عکاسی و تصویربرداری صنعتی در قمبه گزارش ایکنا از قم،  جلال یاری، دبیر اجرایی کارگاه سه روزه «تصویربرداری و عکاسی صنعتی در استان قم»، در جمع خبرنگاران بیان کرد: از آنجا که در شهر مقدس قم کارخانه‌های بزرگی در چندین شهرک صنعتی و اقتصادی بزرگ وجود دارد و این کارخانه‌ها برای معرفی محصولات خود نیازمند عکس و فیلم صنعتی هستند، برآن شدیم با همکاری اداره کل ارشاد قم و باشگاه عکاسان قم اولین دوره تخصصی سه روزه این هنر مدرن را در تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت‌ماه در تالار شهید آوینی ساختمان فهم با حضور علاقمندان این رشته‌ها برگزار کنیم.

وی افزود: از آنجا که عکاسان قمی در کشور زبانزد خاص و عام هستند و شهر قم عکاسان صنعتی بزرگی دارد، تصمیم گرفتیم نمایشگاهی از آثار این عکاسن در حاشیه این کارگاه برگزار کنیم.

یاری اظهار کرد: برای بهره‌برداری مطلوب‌تر جامعه عکاسی قم تصمیم گرفتیم نمایشگاهی از خدماتی که برای جامعه عکاسی قم مفید است از جمله تولیدکننده سه پایه، تولیدکننده میکروفن، چاپ تخصصی عکس، تعمیرکار تخصصی دوربین که دوربین عکاسان قمی را به صورت رایگان در ایام کارگاه به‌روزسانی و تعمیر می‌کند را در حاشیه این نمایشگاه برپا کنیم.

وی ادامه داد: در پایان این کارگاه سه روزه به شرکت‌کنندگان گواهی معتبری از سوی اداره کل ارشاد تقدیم شرکت‌کنندگان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha