«آینده روشن» دانشجویان شیرازی در مشهد رقم خورد
کد خبر: 4122140
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

«آینده روشن» دانشجویان شیرازی در مشهد رقم خورد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس از برگزاری دومین رویداد ملی «آینده روشن» ویژه رتبه‌های برتر آزمون سراسری و با شرکت دانشجویانی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس امروز، 25 بهمن با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نخبگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، گفت: رویداد آینده روشن ویژه دانشجویان رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور (رتبه‌های زیر ۱۰۰۰) با حضور جمعی از دانشجویان دختر رشته پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مدت یک هفته در مشهد در حال برگزاری است.

وی با تصریح اینکه این رویداد با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان اجرا می‌شود، افزود: افتتاحیه این رویداد در حرم رضوی برگزار شد و برگزاری نشست‌های آموزشی، برنامه‌های گردشگری و تفریحی، در دارالضیافه حرم و آشنایی دانشجویان رتبه برتر سایر دانشگاه‌ها با یکدیگر از دیگر برنامه‌های این رویداد ملی است.

مقامی، مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد را توجه به استعدادهای درخشان علمی کشور و ایجاد ارتباط بین آن‌ها، تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و تثبیت و تعمیق هویت ملی و دینی این دانشجویان و آشنایی با دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور دانست.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» و برپایی دورهمی‌های دخترانه با حضور اساتید دانشگاه از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در طول این سفر معنوی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها به همت کانون آینده روشن در دانشگاه ادامه می‌یابد، افزود: آشناسازی دانشجویان با واحدها و مراکز علمی و پژوهشی دانشگاه، ایجاد ارتباط میان آن‌ها و اساتید برتر و نخبه دانشگاه، بازدید از مراکز دانش بنیان دانشگاه، تسهیلگری در استفاده از ظرفیت‌های تحقیقاتی و فناور، به همت دانشجویان رتبه برتر انجام می‌شود.

مقامی با بیان اینکه بیش از هزار و صد دانشجوی رشته‌های مختلف از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، اظهار کرد: رویداد آینده روشن ویژه دانشجویان پسر نیز، سی ام بهمن در مشهد آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha