بیان خاطرات شهدا در جامعه ایجاد سرزندگی می‌کند
کد خبر: 4122102
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

بیان خاطرات شهدا در جامعه ایجاد سرزندگی می‌کند

استاندار خوزستان با بیان اینکه مادران شهدا، الگوهای جامعه ما هستند و باید خاطرات فرزندان خود را بیان کنند، گفت: بیان خاطرات شهدا در جامعه ایجاد سرزندگی و حرکت می‌کند.

علی اکبر حسینیبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، دهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» ویژه تجلیل از مادران و همسران شهدا امروز سه‌شنبه ٢۵ بهمن‌ماه در سالن همایش شهید فریدنیا جهاد کشاورزی برگزار شد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان در ابتدای این جشنواره گفت: مزار شهدا تا ابد زیارتگاه عشاق و سالکان راه حق خواهد بود؛ سالکان به دنبال نورند و شهدا همان نوری هستند که سالکان می‌خواهند به آن برسند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا همچون ستاره‌هایی هستند و توسط اهل آسمان دیده می‌شوند؛ گفت: وظیفه ما است که زحمات مادران شهدا را پاس بداریم؛ این مادران تربیت کننده فرزندانی بودند که افتخار انقلاب، اسلام و نظام شدند.

حسینی‌محراب با بیان اینکه شهدا عزت انقلاب اسلامی هستند، گفت: هر چه در توان داریم برای تکریم مادران شهدا می‌گذاریم.

استاندار خوزستان گفت: مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند؛ زیرا این مادران الگوهای جامعه ما هستند و باید در همه مدارس، ادارات، دستگاه‌ها و مجامع حضور داشته باشند و خاطرات فرزندان خود را بیان کنند.

حسینی محراب در پایان با بیان اینکه شهدا زنده هستند؛ گفت: بیان خاطرات شهدا در جامعه ایجاد سرزندگی و حرکت می‌کند.

انتهای پیام
captcha