نقش‌آفرینی دو لشکر استان فارس در عملیات والفجر 8
کد خبر: 4122072
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

نقش‌آفرینی دو لشکر استان فارس در عملیات والفجر 8

فرمانده سپاه کازرون از نقش‌آفرینی دو لشکر خط شکن 19 فجر و 33 المهدی در عملیات والفجر 8 در دوران دفاع مقدس سخن گفت و افزود: عملیات والفجر 8 از جنس ایثار، اخلاص و شهامت رزمندگان خط شکن در نبرد با دشمن بعثی بود.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 25 بهمن در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت ایام عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات سپاه در این ناحیه از سپاه برگزار شد، گفت: علت موفقیت رزمندگان در عملیات والفجر 8 رعایت کردن حفظ اسرار نطامی بود.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهدای ارتش و نیروهای هوایی ارتش در عملیات والفجر 8 افزود: عملیات والفجر 8 از جنس ایثار، اخلاص و شهامت رزمندگان خط شکن در نبرد با دشمن بعثی بود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: در عملیات والفجر 8 رزمندگان استان فارس از دو لشکر خط شکن 19فجر و 33 المهدی دلاورمردی‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام داده و راه مردانگی را برای نسل جدید ترسیم کردند.

توکل با بیان خاطرات رزمندگان استان فارس در عملیات والفجر 8، یاد و خاطره شهدای حفاظت استان فارس شهیدان محمدپور، غلامی، آفتابی و همه شهدای این عملیات را گرامی داشت.

 در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون و سید موسی حمیدی، از رزمنده حاضر در عملیات والفجر 8 در سخنانی یاد و خاطره همه شهدا، ایثارگران و رزمندگان را گرامی داشتند و در پایان از نفرات برتر در مسابقه حفاظتی با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha