طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4122006
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار در البرز اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی و توسعه محلات، طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای فرمان مقام معظم رهبری به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همزمان محلات کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این طرح برقراری توسعه و تحول اجتماعی در ابعاد مختلف در محلات کم‌برخوردار است، به‌‌گونه‌ای که هیچ فرد نیازمندی در محلات کم‌برخوردار بلاتکلیف نباشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با اشاره به اینکه توسعه ساختاری و عمرانی محلات کم‌برخوردار از دیگر اهداف اجرای این طرح است، گفت: این طرح با برگزاری جلسات متعدد با معتمدین و افراد سرشناس محلات به همراه شناسایی ظرفیت‌های ادارات و ارگان‌های مختلف در محلات همچنین برگزاری جلسات با نمایندگان ادارات در محله همراه است.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح نیاز‌های محله‌های محروم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مشکلات مربوط به معیشت، مسکن، اشتغال، آموزش و بهداشت و سلامت شناسایی و برای رفع آن برنامه‌ریزی مدون تا رفع آن انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در پایان گفت: در حال حاضر ظرفیت‌ها و امکانات ادارات برای اجرای مطلوب طرح بررسی شده است تا از این ظرفیت‌ها در مسیر اجرای هرچه بهتر طرح بهره گرفته شود.

انتهای پیام
captcha