مجامع بسیج سند پیشرفت شهرستان‌ها و استان‌ها را تدوین کنند
کد خبر: 4121885
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

مجامع بسیج سند پیشرفت شهرستان‌ها و استان‌ها را تدوین کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مجامع بسیج باید سند پیشرفت شهرستان‌ها و استان‌ها را با همدلی، هم افزایی و تفسیر وضعیت‌ها تبیین شرایط طی دو برنامه پنج سالانه تدوین کنند.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، امروز 24 بهمن ماه در مراسم افتتاح ۶۰ پروژه محرومیت زدایی در طبس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن سال جاری یک فتح الفتوح بزرگ را برای انقلاب اسلامی رقم زد، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر، نظام سلطه و مزدوران آنان یک فتنه بزرگ را علیه انقلاب اسلامی طراحی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتنه علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مشتی از آستین این ملت شهید پرور به عنوان دست الهی در 22 بهمن بیرون آمد و نظام سلطه را وادار به پذیرش یک شکست اجتناب ناپذیر در مسیر انقلاب اسلامی کرد؛ این پیروزی بسیار بزرگ در 44 سال گذشته بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه حوادث بزرگ سرمنشا تحولات بزرگ است، تصریح کرد: در نظم نوین جهانی جدید و گام دوم انقلاب، جهان با محوریت آسیا از شرق به غرب در حال شکل‌گیری است و قدرت جهانی اکنون پرچمدار نهضت اسلامی در قرن حاضر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به استفاده دشمنان در این مسیر از فضای مجازی و ابزار رسانه و عدم همراهی ملت ایران، تصریح کرد: به عنوان یک سرباز ملت ایران می‌گوییم که کشور ایران در گام دوم انقلاب اسلامی و در نظم نوین جهانی به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل خواهد شد و همچنان پرچمدار اسلام در عرصه حاضر باقی خواهد ماند.

سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران ستودنی بوده و خدمت گذاری به این ملت به معنای تحقق حکومت اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهانی را تغییر داد و رشد گرایش افراد به اسلام و تشییع نشان می‌دهد که همگان به این نتیجه رسیده‌اند که سعادت تنها در زیر پرچم اسلام محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید ديد غرب با فساد اخلاقی و شعارهای دروغین می‌تواند انسان را به خوشبختی برساند، افزود: همانگونه که در سیره امام راحل دیده می‌شود؛ ما خدمت به مردم و به ویژه محرومان را بالاتر از هر خدمتی می‌دانیم و در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سلیمانی تصریح کرد: باید با راه حل‌های جهادی، انقلابی و بومی و نه دیوان سالارانه خدمت به مردم را پیگیری کنیم چرا که مسیر دیوان سالارانه، فاصله طبقاتی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در نظام مسیر خدمت را تسهیل کنیم، تصریح کرد: استان خراسان‌جنوبی مستحق خدمات بیسار بیشتری است و برای ادامه خدمات رسانی اعلام آمادگی می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گروه‌های جهادی فرزندان همین مردم و سرزمین هستند که با تلاش خود در زمینه رفع مشکلات محرومان کوشش می‌کنند، بیان کرد: هر چند در کشور مشکلاتی داریم، اما ظرفیت‌های کشور چندین برابر مشکلات ماست.

وی با اشاره به ظرفیت‌هایی چون دانشگاه، گفت: اگر ظرفیت‌های داخلی خود را به درستی شناخته و برای آن برنامه‌ریزی کنیم با سرعت می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کرده و تولید ملی را نیز ارتقا و افزایش دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را فارغ از تحلیل دشمنان درنظر بگیریم، یادآور شد: مجامع بسیج باید سند پیشرفت شهرستان‌ها و استان‌ها را با همدلی، هم افزایی و تفسیر وضعیت‌ها تبیین شرایط طی دو برنامه پنج سالانه تدوین کنند؛ جایگاه خراسان‌جنوبی نیز باید متناسب با این سند مشخص شده و همانگونه که مردم این منطقه در مقاومت، پایداری‌، ولایت پذیری و فرهنگ اسلامی ارتقا یافته و الگو هستند، در حوزه اقتصاد مقاومتی و ارتقای معیشت نیز باید نمونه باشند.

انتهای پیام
captcha