پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار فارس برای قدردانی از مردم
کد خبر: 4121679
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار فارس برای قدردانی از مردم

نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار فارس طی پیام مشترکی از حضور حماسی مردم متدین و ولایت‌مدار شیراز در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی خلق حماسه حضور مردم متدین و ولایت‌مدار فارس در راهپیمایی 22 بهمن، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس پیام مشترکی به منظور قدردانی از این حماسه صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ 

سلام و رحمت خداوند بر شما زنان و مردان ولایت‌مدار فارس و همت والای‌تان اهالی محترم و مردم شریف خطه فارس و سروقامتان دیار حضرت احمدبن موسی(ع)، شما با حضور سبزتان خط بطلانی بر تمامی یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی کشیدید.

 در یوم‌الله ۲۲ بهمن با درک صحیح از وضعیت کشور ایران و نظام اسلامی با وجود همه مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی آمدید و ثابت کردید پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هستید و باقی خواهید ماند.

 خیل عظیم و حضور سترگ و ستبرتان، خونخواران جهان و اذناب داخلی‌شان را متحیر و انگشت‌به‌دهان کرد. آفرین بر شما راست قامتان تاریخ که اقلیم فارس و سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام را مزین کردید.

هرچند که قلم قاصر و کلمات عاجز از بیان مجد و عظمت شما و تمجید از خلق این حماسه عظیم و حضورتان در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ است، لیکن به تأسی از گفته بزرگان دین که تشکر از مخلوق را مقدمه شکر خالق دانسته‌اند، حضور به‌موقع شما در این برهه حساس از تاریخ را ارج نهاده و صمیمانه از شما مردم شریف استان فارس تقدیر و تشکر می‌نماییم.

به امید سرافرازی ایران اسلامی در همه عرصه‌های بین‌المللی. ان‌شاءالله

انتهای پیام
captcha