۶ شهر استان فارس در وضعیت زرد کرونایی
کد خبر: 4121639
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

۶ شهر استان فارس در وضعیت زرد کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی نقشه کرونا در استان فارس، وضعیت ۶ استان را زرد اعلام کرد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 23 بهمن با اعلام آخرین وضعیت کرونا در استان بر اساس نقشه رنگ‌بندی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های خرم‌بید، بیضا، کوه‌چنار، لارستان، جویم و خنج در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارد.

وی، وجود شهرهای دارای وضعیت زرد در سطح استان و کشور را گویای تداوم چرخه‌های انتقال ویروس کرونا و ضرورت تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی افراد جامعه دانست.

حسینی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته، ۱۸ بیمار مثبت و یا دارای علایم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری شده‌اند، افزود: هم‌اکنون نیز ۱۱۳ بیمار مثبت و یا دارای علایم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز از مردم استان فارس خواست تا همچنان نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایبند باشند.

وی به ویژه افراد سالمند، مادران باردار، کودکان، بیماران دچار نقص سیستم ایمنی بدن، بیماران پیوند اعضا و بیماران مبتلا به سرطان مبتلایان را مهم‌ترین گروه‌های در معرض خطر ابتلا به این بیماری برشمرد که نیاز است با دقت نظر بیشتری، از سلامت خود در برابر این بیماری محافظت کنند.

انتهای پیام
captcha