«آموزش و یادگیری زبان با رویکرد زبان‌شناسی شناختی»؛ نامزد چهلمین جایزه کتاب سال کشور
کد خبر: 4121549
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

«آموزش و یادگیری زبان با رویکرد زبان‌شناسی شناختی»؛ نامزد چهلمین جایزه کتاب سال کشور

کتاب «آموزش و یادگیری زبان با رویکرد زبان‌شناسی شناختی» منتشر شده توسط شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، نامزد چهلمین جایزه کتاب سال در حوزه زبان‌شناسی شد.

کتاب آموزش و یادگیری زبان با رویکرد زبان‌شناسی شناختی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری، کتاب «آموزش و یادگیری زبان با رویکرد زبان‌شناسی شناختی» منتشر شده توسط شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، نامزد چهلمین جایزه کتاب سال در حوزه زبان‌شناسی شد.

شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کتاب «آموزش و یادگیری زبان با رویکرد زبان‌شناسی شناختی» نوشته لیلا عرفانیان قونسولی، استادیار گروه زبان مؤسسه آموزش عالی کاشمر و سهیلا نوربخش بیدختی، عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی بینالود مشهد را سال گذشته در ۲۷۰ صفحه در قطع وزیری منتشر کرده است.

سازمان انتشارات جهاددانشگاهی شعبه چهارمحال و بختیاری به‌منظور ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه با مجوز رسمی از جهاددانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اواخر سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده و در این مدت توانسته است با ارتباط با دانشگاه‎‌ها و مراکز آموزش عالی و سایر فرهیختگان و صاحب نظران، بیش از ۷۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی، علوم انسانی، دامپزشکی ، کشاورزی، منابع طبیعی و علوم زمین و .... وارد بازار نشر کند که از این تعداد  ۲۷ عنوان منتشره در سال ۱۴۰۱ بوده است.

انتهای پیام
captcha