اختتامیه ۳ رویداد قرآنی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4121520
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اختتامیه ۳ رویداد قرآنی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی از برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان دولت، مسابقه حفظ و ترجمه سوره صف و پویش «مکتب قرآنی، نسل سلیمانی» مربوط به استان فارس در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری اختتامیه سه رویداد قرآنی در این استان خبر داد و گفت: سه رویداد که به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز شهادت سردار دل‌ها در سطح استان فارس برگزار شد، برگزیدگانش را معرفی خواهد کرد.

وی زمان برگزاری این مراسم را فردا دوشنبه، 24 بهمن‌ بعد از نماز مغرب و عشا و مکان را حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت: به یاری خدا در این مراسم از ظرفیت جامعه قرآنی و مسئولان ارشد استان استفاده خواهیم کرد.

امیدواری با بیان اینکه در این مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه دولتی استان فارس اجرا خواهد شد، گفت: تعداد ۱۰۰ فایل اثر در دو رشته قرائت تحقیق و ترتیل کارکنان دستگاه‌های دولتی استان فارس در دو بخش بانوان و آقایان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از اتمام فرایند داوری آثار، از منتخبین رشته‌های مختلف در بخش‌های جداگانه تقدیر به‌عمل می‌آید.

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی همچنین از برگزاری مراسم قرعه‌کشی و تقدیر از برگزیدگان پویش «مکتب قرآنی، نسل سلیمانی» این استان که به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها برگزار شده بود، خبر داد و گفت: ۱۶۰ اثر در ۵ بخش با موضوع ارسال عکس و دلنوشته در این پویش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که تعداد ۱۰۰ اثر آن واجد شرایط است.

وی ادامه داد: در مراسم فردا شب، قرعه‌کشی در پنج رشته مسابقاتی انجام خواهد پذیرفت و در هر رشته، به تناسب سطح کیفیت آثار به سه یا پنج اثر برگزیده، اهدای هدایا انجام می‌شود.

امیدواری با یادآوری اینکه نیازی به حضور شرکت‌کنندگان شهرستان‌های استان در مراسم نیست و در صورت لزوم، هدایای مربوطه ارسال خواهد شد، گفت: همچنین حدود ۳۰۰ نفر در مسابقه حفظ و ترجمه سوره مبارکه صف که روز جمعه، ۲۱ بهمن‌ به صورت مجازی برگزار شد، شرکت کردند که در مراسم فردا شب، برگزیدگان این دوره از مسابقات به قید قرعه معرفی می‌شوند و در مراسمی ویژه از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha