ارشاد البرز میزبان برپایی نمایشگاه قرآن می‌شود
کد خبر: 4121507
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

ارشاد البرز میزبان برپایی نمایشگاه قرآن می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نمایشگاه قرآن و عترت البرز طبق روال سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان به میزبانی این اداره‌کل برگزار خواهد شد.

سیده زهرا حسینی رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در این استان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه طبق روال سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و شامل بخش‌های متنوعی خواهد بود.

وی از ناشران و تولیدکنندگان محصولات قرآنی و رسانه‌های دیجیتال برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت البرز دعوت کرد و افزود: متقاضیان حضور در این نمایشگاه می‌توانند با کارشناسان گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتباط باشند و به محض اعلام فراخوان برگزاری این رویداد قرآنی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

حسینی تصریح کرد: درخواست‌کنندگان باید مشخصات محصولات خود اعم از آثار هنری، دستی و دیجیتال را به همراه تصویر مجوز و مختصری از سابقه فعالیت خود همچنین مکان مورد نیاز برپایی غرفه را ضمیمه درخواست خود کنند تا نسبت به هماهنگی‌های لازم برای صدور مجوز آنان اقدامات لازم اتخاذ شود.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: تنها نسخه‌های قرآنی دارای مجوز نشر و محصولات تأیید شده از سوی سازمان دارالقرآن اجازه شرکت در این نمایشگاه را دارند و از متقاضیان انتظار داریم که این موضوع را در عرضه محصولات خود مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه قرآن و عترت البرز همچون سال‌های گذشته به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد

انتهای پیام
captcha