انقلاب اسلامی اسطوره و الگو برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است
کد خبر: 4121327
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا:

انقلاب اسلامی اسطوره و الگو برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی اسطوره و الگو برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه اقتدار ملی، بالندگی، امنیت و پیشرفت ایران را به همراه خواهد داشت.

سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

به گزارش ایکنا از گلستان، سرلشكر پاسدار سيد يحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در راهپيمایی ٢٢ بهمن گرگان گفت: حضور پرشور شما مردمی آگاه، دلاور و با غیرت و با بصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با دیگر به همه رسانه‌های دنیا نشان داد که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستید و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اسطوره و الگو برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، افزود: با توجه به اینکه در کشور مشکلات و گرفتاری‌های معیشتی داریم اما این حضور پرشور شما مردان و زنان و جوانان انقلابی نشان داد که دشمنان ایران با همه ترفندهای که در اغتشاشات اخیر داشت شکست خورده و شما پاسخ محکمی به آنان داده که هیچگاه ملت ایران تسلیم نخواهد شد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: رئیس جمهور کم خرد آمریکا در سخنرانی خود در حمایت از اغتشاشات در ايران اعلام کرد که ما ایران را آزاد خواهیم کرد و بعد هم به خیال خام خود رئیس جمهور ایران را معرفی کرد اما بعدا با سلطنت طلبان که مدعی حکومت ایران بودند به اختلاف خوردند همان منافقینی که دستشان به خون هزاران شهید ما آغشته است اما آنها هوشمندی شما مردم قهرمان و صبور ایران صلابت، خردمندی و حکمت و عقلانیت و محبوبیت رهبری مقام معظم رهبری را محاسبه نکرده بودند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا گفت: خدا را شکریم که رهبری رئوف، مقتدر و البته مظلوم داریم. خدا را سپاس می‌گوییم که مردم از این اغتشاشات حمایت نکردند، از تجزیه ایران حمایت نکردند، از آنهایی که قرآن را آتش زدند، پرچم ایران را آتش زدند، عده‌ای از مردم بی‌گناه را کشتند و یا زخمی کردند، دست به تخریب اموال عمومی مردم زدند ولی ناکام شدند و رهبرانشان یک بار دیگر از مردم و رهبری ایران شکست خوردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ شناختی و ادارکی هستیم، افزود: این را قبول داریم که در اغتشاشات اخیر در جنگ ادارکی و شناختی شکست خوردیم و برخی جوانان ما بدون آگاهی در دام دشمنان افتادند، اما باید بدانیم جنگ شناختی و ادراکی تغییر دهنده باورهاست و باید کاری کنیم که جوانان ما با هر سلیقه و نظر با واقعیت‌ها روبرو شوند و این در درجه اول بر عهده خانواده و مسئولین است.

انتهای پیام
captcha