برگزاری نشست هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان یزد + فیلم
کد خبر: 4121216
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

برگزاری نشست هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان یزد + فیلم

هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در اولین نشست خود ضمن دعوت از پیشکسوتان قرآن کریم استان، از دیدگاه‌های آنان در ارتقای فرهنگ قرآنی بهره‌مند شدند.

برگزاری نشست هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان یزد + فیلمبه گزارش ایکنا از یزد، هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در اولین نشست خود ضمن دعوت از پیشکسوتان قرآن کریم استان، از دیدگاه‌های آنان در ارتقای فرهنگ قرآنی بهره‌مند شدند.

این نشست که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، مباحث مختلف در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات لازم ارائه شد.

محمدحسین کاظمی، رئیس هیئت مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در حاشیه این مراسم گفت: بر اساس نظر اعضای هیئت‌مدیره، این نشست با حضور جمعی از پیشکسوتان برگزار شد تا بتوانیم در زمینه نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها از نظرات و دیدگاه‌های آنان بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: معتقد هستم اگر قرار است در جامعه قرآنی فعالیتی انجام شود، تک تک ما باید احساس مسئولیت و دلسوزی داشته باشیم تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم و لذا متخصصان امر باید به میدان آمده و راهکار ارائه دهند.

کاظمی بر ایجاد همبستگی بین جامعه قرآنی تأکید کرد و گفت: این همبستگی می‌تواند یک پرچم واحد را رقم زند و حرف همین پرچم واحد باشد  و همه به آن معتقد باشیم.

انتهای پیام
captcha