پیشرفت‌های گسترده انقلاب اسلامی از دلایل دشمنی دشمنان است
کد خبر: 4121012
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

پیشرفت‌های گسترده انقلاب اسلامی از دلایل دشمنی دشمنان است

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران شروع کردند، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و به این پیشرفت‌ها دشمنان بارها اعتراف کرده‌اند و یکی از علت دشمنی دشمنان همین پیشرفت‌هاست.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 20 بهمن در مراسم جشن انقلاب روستای پیرمهلت کنارتخته این شهرستان گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران شروع کردند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال1357 نظام جمهوری اسلامی ایران به قلب جهان اسلام و امید هم آزادی‌خواهان دنیا تبدیل شد.

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان هیچکدام از حربه‌های دشمن جواب نداد و مردم پای نظام و انقلاب خودشان با بصیرت ایستاده‌اند.

توکل اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی، پزشکی، امنیتی، نظامی و... بر هیچ کس پوشیده نیست و به این پیشرفت‌ها دشمنان بارها اعتراف کرده‌اند و یکی از علت دشمنی دشمنان همین پیشرفت‌هاست.

وی با بیان اینکه امروزه ما انقلاب خودمان را صادر کرده و به دنبال تمدن‌سازی هستیم، گفت: امروزه کشور ما کشوری مقتدر و با عزت و سرافراز است که در منطقه حرف اول را می‌زند.

توکل یادآور شد: حضور جوانان نسل سومی این نظام در جنگ با داعش یکی از دستاوردها در ادامه راه شهدا و ایثارگری رزمندگان برگرفته از رشادت‌های مردم در پیروزی انقلاب و ایستادگی در جنگ 8ساله نام برد.

انتهای پیام
captcha