دیدار معاون سیاسی استاندار ایلام با خانواده شهید «حیدر خورانی»
کد خبر: 4120966
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

دیدار معاون سیاسی استاندار ایلام با خانواده شهید «حیدر خورانی»

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام امروز، ۲۰ بهمن‌ماه در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، با خانواده شهید «حیدر خورانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با خانواده شهید «حیدر خورانی» در ایوانبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام امروز، ۲۰ بهمن‌ماه در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در بدو ورود به شهرستان ایوان پس از ادای احترام و تجدید بیعت با شهدای گمنام این شهرستان و حضور در آیین افتتاح بخش تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان، سپس با حضور در منزل خانواده شهید «حیدر خورانی» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این دیدار گفت: امروزه ایران اسلامی با حضور در صحنه مردم انقلابی، به عنوان یک کشور تاثیرگذار در جهان شناخته می‌شود و روزانه مرکز توجه سایر کشور‌های جهان است.

وی با اشاره صبر و شکیبایی خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا در مقابل از دست دادن فرزندانشان صبر پیشه می‌کنند که این مصیبت‌ها به خاطر عشق به خداوند متعال، ائمه اطهار (ع) و انقلاب اسلامی است.

حسنی تاکید کرد: این دیدار‌ها برای ارج نهاده به خانواده شهدا است که امیدواریم مسئولان نیز با تلاش همه جانبه ادامه‌دهنده راه شهدا و آرمان‌های شهدا باشند.

گفتنی است شهید «حیدر خورانی» ۱۰ مهر ماه سال ۶۵ در منطقه عملیاتی چنگوله مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha