امام(ره) با فرهنگ قرآنی دنیا را متحول کرد
کد خبر: 4120801
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

امام(ره) با فرهنگ قرآنی دنیا را متحول کرد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مکتب قرآن و فرهنگ شهادت دارد، گفت: امام(ره) با فرهنگ قرآنی و پشتیبانی ملت توانست دنیا را متحول کند.

سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 19 بهمن در مراسم جشن انقلاب که در روستای بلیان کازرون برگزار شد، با یادآوری اساس پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مکتب قرآن و فرهنگ شهادت دارد.

وی با بیان اینکه امام(ره) با فرهنگ قرآنی و پشتیبانی ملت توانست دنیا را متحول کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب در دنیاست که با رأی بیش از 80 درصد مردم به پیروزی رسید.

کوشکی جهرمی یکی از افتخارات استان فارس را اعلام حکومت نظامی در سه شهر آن در دوران طاغوت و در راستای مبارزه با رژیم ستم‌شاهی اعلام کرد و افزود: شهرهای شیراز، جهرم و کازرون شهرهایی هستند که در دوران طاغوت علیه رژیم ستم‌شاهی به پاخاستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن گرامیداشت یاد 15 هزار شهید این استان گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها پایگاه مستحکم شیعیان عالم و زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است.

وی با بیان اینکه این انقلاب در طول عمر 44 ساله خویش حتی یک لحظه بدون دشمن و توطئه‌های آنان نبوده است، گفت: در حوادث اخیر وقتی دشمن مشاهده کرد در میدان نظامی شکست خورده است ابزار جنگ را تبدیل به جنگ افکار کرد.

کوشکی جهرمی با تصریح اینکه امروز جمع‌بندی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ ترکیبی و شناختی است، گفت: دشمن با تهاجم ترکیبی به دنبال از بین بردن اعتماد ملت ایران نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن تهاجم گسترده خود را به خصوص در فضای مجای دنبال می‌کند، بصیرت ملت ایران را عامل شکست دشمنان در توطئه‌هایشان عنوان کرد و گفت: رزم امروز در ادامه راه انقلاب و شهدا فریب نخوردن از دشمنان خصوصاً در فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha