تحقق تمدن اسلامی نیاز به مقاومت دارد
کد خبر: 4120516
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

تحقق تمدن اسلامی نیاز به مقاومت دارد

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه در گام دوم انقلاب برای رسید به تمدن اسلامی و امتی واحد باید ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان داشته باشیم، گفت: لازمه رسیدن به دولت اسلامی در ادامه مسیر شهدا ایثار و جهادی عمل کردن است.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 18 بهمن در یادواره شهدای بسیج اصناف این شهرستان که در مسجد بازار برگزار شد، گفت: کازرون جزو 11 شهر انقلابی در دوران طاغوت بوده است که مردم آن در کنار شهرهای تهران، قم، شیراز، تبریز و ... در مقابل رژیم ستم‌شاهی ایستادند.

وی افزود: در تداوم انقلاب اسلامی و راه شهدا، با عمل ثابت کرده‌ایم که پای اسلام، امام و انقلابمان در کنار ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

 توکل تصریح کرد: به کوری چشم همه دشمنان 44 سال از عمر با شکوه انقلاب می‌گذرد و به حول قوه الهی روز به روز با قوت، قدرت و عظمت بیشتر نمایان می‌شویم.

فرمانده سپاه کازرون اظهار کرد: به برکت خون شهدا و ایثارگران امروز با شعار ایران استوار ایستاده‌ایم و در گام دوم انقلاب برای رسید به تمدن اسلامی و امتی واحد باید ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان داشته باشیم.

 وی تأکید کرد: باید بدانیم در قطار انقلاب اسلامی، انقلاب کسی را از قطار خود پیدا نمی‌کند و اگر شاهدیم کسانی از انقلاب جدا شده‌اند، بدانیم خودشان در لحظات مهم از قطار انقلاب پیاده شده‌اند.

توکل اظهار کرد: شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران تالی تلم شهدای کربلا هستند که در ادامه راه علی اکبر امام حسین(ع) در راه عشق به وطن برای رسیدن به معشوق سر از پا نشناختند و رفتند تا ما در کنار هم در امنیت کامل باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون، مسیر شهدا را مسیر عزت، مصلحت و حکمت دانست و گفت: انقلاب اسلامی دارای عزت و شناسنامه است که با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است.

وی گفت: شهرستان کازرون از شهرستان‌های انقلابی کشور است که در دوران انقلاب 10 شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده و همه مدیون مردم کازرون هستیم.

توکل با بیان اینکه باید برای رسیدن به دولت اسلامی تلاش کنیم، گفت: در این خصوص کشور باید به سمت اسلامی شدن پیش رود و لازمه رسیدن به یک دولت اسلامی در ادامه مسیر شهدا ایثار و جهادی عمل کردن است.

یادآور می‌شود، شهرستان کازرون با تقدیم 35 شهید اصناف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش ایفا کرده است.

انتهای پیام
captcha