آبرسانی به بیش از ۶۵۰ روستای کرمان در دستور کار قرار دارد
کد خبر: 4120239
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

آبرسانی به بیش از ۶۵۰ روستای کرمان در دستور کار قرار دارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأمین آب شرب روستاها را مهم‌ترین موضوع دانست و گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به بیش از ۶۵۰ روستا در استان را در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها در شهرستان عنبرآباد قرار دارند.

آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی در عنبرآباد

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و مدرسه در عنبرآباد که به مناسبت دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: این اقدامات در راستای کمک به مردم، مردم یاری و محرومیت‌زدایی با همکاری دستگاه‌های مختلف گروه‌های جهادی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود.

وی تأمین آب شرب روستاها را مهم‌ترین موضوع دانست و با بیان اینکه امروز با افتتاح و حفر یک حلقه چاه آبرسانی به ۷ هزار نفر در منطقه جهادآباد انجام شد، گفت: ۶ باب مدرسه با کمک خیر مدرسه ساز، مشارکت گروه‌های جهادی و سپاه افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۴ پایگاه بسیج در شهرستان عنبرآباد خبر داد و تصریح کرد: دو مرحله توسعه و اصلاح شبکه آب روستایی نیز انجام می‌شود که در مجموع ۲۹ هزار نفر از روستاییان شهرستان از این اقدامات بهره‌‌مند می‌شوند.

سردار نظری درخصوص برنامه‌های سپاه ثارالله استان برای آبرسانی به روستاهای کرمان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به بیش از ۶۵۰ روستا در استان را در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها در شهرستان عنبرآباد قرار دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آینده با همکاری خیرین و گروه‌های جهادی ۸۰۰ روستای استان از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی می‌‌شوند. همچنین اصلاح شبکه آبرسانی برخی از روستاها نیز انجام می شود.

 

انتهای پیام
captcha