برگزاری «جشنواره مدرسه انقلاب» در یزد
کد خبر: 4119653
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

برگزاری «جشنواره مدرسه انقلاب» در یزد

یازدهمین جشنواره «مدرسه انقلاب» با نگاه ویژه به جهاد تبیین و بیانیه گام دوم در مدارس متوسطه شهر یزد از 12 بهمن آغاز شده و تا 30 بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان است.

برگزاری «جشنواره مدرسه انقلاب» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، یازدهمین دوره از جشنواره «مدرسه انقلاب» با محوریت دیروز ما، امروز ما و فردای ما با نگاه ویژه به جهاد تبیین و بیانه گام دوم انقلاب در مدارس سطح شهر یزد در حال برگزاری است.

این جشنواره در بخش‌های مختلف اعم از نمایشگاه، نشریه دیواری، رادیو انقلاب، اجرای گروه‌های سرود و تئاترهای دانش‌آموزی اجرایی می‌شود. همچنین دانش‌آموزان خود روایتگر غرفه‌ها و نمایشگاه هستند.

آشنایی و شناخت دانش‌آموزان از کارنامه سیاه پهلوی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جایگاه ویژه ایران در سطح جهان و مهدویت از اهداف اصلی این جشنواره اعلام شده است. این برنامه به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است.

یادآور می‌شود جشنواره «مدرسه انقلاب» به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در ۷۰ مدرسه متوسطه اول و دوم سطح شهر یزد از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha