ارسال ۱۰۰۰ اثر به جشنواره عکس «روی شانه‌های شهر»
کد خبر: 4119281
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

ارسال ۱۰۰۰ اثر به جشنواره عکس «روی شانه‌های شهر»

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی عکس شهدای گمنام با عنوان «روی شانه‌های شهر» بیش از هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

جشنواره استانی عکس «روی شانه‌های شهر»به گزارش ایکنا از لرستان، سعید شاهوردی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان شامگاه پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: در مجموع یک‌هزار و ۱۹۲ عکس از تعداد ۱۴۵ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: با دریافت این تعداد اثر، مرحله بازبینی اولیه انجام و قرار است پس از این مرحله داوری نهایی توسط هیئت داوران جشنواره صورت پذیرد.

شاهوردی با بیان اينکه همچنین ۸۷ اثر از تعداد ۶۱ هنرمند انتخاب و قرار است نمایشگاهی از این آثار در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان برپا شود، اظهار کرد: نتیجه نهایی این جشنواره پس از بررسی آثار منتخب توسط هیئت در آیین اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان گفت: موضوعات این جشنواره عبارت‌از آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان لرستان و مقبره شهدای گمنام در سراسر استان لرستان بود که در فراخوان در دو بخش بخش حرفه‌ای (دوربین عکاسی) بخش مردمی (تلفن همراه) در نظر گرفته شد که زمان برگزاری آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha