زمینه حضور تمام سلایق و اقشار در انتخابات فراهم شود
کد خبر: 4118679
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
قناعتی:

زمینه حضور تمام سلایق و اقشار در انتخابات فراهم شود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آزاد استفاده شود، بر فراهم کردن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات تأکید کرد.

جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات کشوری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات کشوری استانداری فارس امروز، 11 بهمن در جمع کارمندان و مدیران فرمانداری کازرون و بخشداری‌های تابعه گفت: مجموعه فرمانداری‌ها تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات آتی راداشته باشند.

وی افزود: مجریان انتخاباتی با مطالعه قانون انتخابات و رعایت برنامه‌ریزی زمان‌بندی انتخابات، تعامل با هیئت‌های نظارتی و فعالان سیاسی، زمینه و شرایط را برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

قناعتی با تأکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آزاد استفاده شود، گفت: همواره رهبر معظم انقلاب به اصل امانت‌داری در انتخابات تاکید دارند، لذا همه ما به عنوان مجری انتخابات امین رأی مردم هستیم و رأی مردم حق‌الناس است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: دستگاه‌های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

وی از تمامی مجموعه فرمانداری خواست که از هم‌اکنون آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی با شکوه، سالم و امن در اسفندماه ۱۴۰۲ فراهم کرده و با رصد دقیق، نیازمندی‌ها را رفع کنند.

 قناعتی همچنین به اهمیت و نقش علما، فعالان سیاسی، نخبگان و معتمدان و متنفذین اشاره کرد و گفت: تشویق و زمینه‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی را داشته باشید.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در ادامه حضور سلایق و اقشار مختلف در انتخابات را یکی از مواردی پراهمیت ذکر کرد که می‌تواند باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و سپس بر فراهم کردن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات تاکید کرد.

قناعتی در پایان گفت: بحمد الهی مردم شریف شهرستان کازرون در این حماسه بزرگ انتخاب مشارکت حداکثری خواهند داشت و در این دوره از انتخاب شاهد حضور پرشور خواهیم بود.

یادآور می‌شود، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس قبل از این نشست با خانواده معظم اولین‌ شهید انقلاب اسلامی شهید منصور محسن پور دیدار کرد و پس از آن با جمعی از فعالان سیاسی، معتمدین و متنفذین نشست صمیمی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کازرون داشت.

انتهای پیام
captcha