نقش مهم کانون‌های مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4118647
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

نقش مهم کانون‌های مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با بیان اینکه این کانون‌ها با فعالیت در حوزه‌های مختلف به خوبی توانسته‌اند مأمنی برای ترویج آموزه‌های اسلامی در جامعه باشند، گفت: کانون‌های مساجد ظرفیتی برای بالفعل کردن بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

بازدید از کانون‌های مساجد بانه

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز، 11 بهمن‌ماه در سفر به شهرستان بانه از کانون‌های صلاح‌الدین ایوبی، امام علی(ع)، نساء، متقین، مولوی، محمد رسول‌الله(ص)، امام ربانی و نور در شهرستان بانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون‌ها قرار گرفت.

وی در این بازدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تقویت همکاری و تعامل بین ارکان مسجد تأکید کرد و بررسی وضعیت اموال، نیازسنجی کانون‌ها و نقاط ضعف و قوت از دیگر مسائل بود که در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان در دیدار با مدیران مسئول کانون‌های مساجد بانه تأکید کرد: همکاری و همفکری بین کانون‌های مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان می‌تواند بستر تقویت فعالیت‌های مسجد محور در راستای ارتقای فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی افزود: وجود کانون‌های مساجد در روستاها و حواشی شهرهای استان، نشان از گستردگی و موقعیت جغرافیایی مساجد در کردستان دارد و این مهم ظرفیتی قابل توجه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ملی و مذهبی مختلف در مناطق مرزی و روستاها است.

کیامهر با بیان اینکه کانون‌های مساجد با فعالیت در حوزه‌های مختلف به خوبی توانسته‌اند مامنی برای ترویج آموزه‌های اسلامی در جامعه باشند، بیان کرد: کانون‌های مساجد ظرفیتی برای بالفعل کردن بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان در این بازدیدها از نزدیک بر نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی، فعالیت‌های مذهبی، امور قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری این کانون‌ها نظارت کرد و پای درد دل مسائل و مشکلات مدیران مسئول کانونی نشست.

انتهای پیام
captcha