جشنواره شهید مطهری در مدارس فارس برگزار شود
کد خبر: 4117315
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

جشنواره شهید مطهری در مدارس فارس برگزار شود

استاندار فارس خواستار برگزاری جشنواره شهید مطهری در مدارس استان شد و گفت: جشنواره شهید مطهری با مدیریت دانش‌آموزان در مدرسه شهید مطهری شیراز برگزار شده و سپس به کل مدارس استان تسری یابد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 5 بهمن در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید مطهری شیراز گفت: لازم است در این مدرسه کتابخانه‌ مناسبی با آثار شهید مطهری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه به بهترین خلاصه‌ نوشته شده توسط دانش‌آموزان این مدرسه در خصوص هر یک از آثار شهید مطهری جوایزی اهدا خواهیم کرد، افزود: جشنواره شهید مطهری با برنامه‌ریزی و مدیریت دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شود و سپس به کل استان تسری یابد.

ایمانیه با اشاره به دعای سفارش شده ماه مبارک رجب تصریح کرد: همه موجودات و مخلوقات از فضل و کرم و عنایت و بخشش خداوند بهره‌مند خواهند شد.

استاندار فارس با تأکید براینکه مسئولان و دولتمردان موظف به ارائه گزارش و فعالیت‌های انجام شده به مردم هستند، گفت: خدمات گسترده و فراوانی در دوران پس از انقلاب اسلامی در ایران انجام شده است، به‌عنوان مثال خدمات سلامت را قبل و بعد از انقلاب در استان فارس مقایسه و بررسی کنید.

وی، ایران را یکی از اصلی‌ترین مقصد ملت‌های منطقه به منظور درمان عنوان کرد و افزود: به دفعات مشاهده شده است که ایرانیان ساکن کشورهای اروپایی نیز برای دریافت خدمات درمانی به اینجا مراجعه می‌کنند؛ چرا که خدمات درمانی در ایران از کیفیت بالا و هزینه‌های کمتری برخوردار است.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه بالاترین میزان پیوند کبد در یک بیمارستان جهان مربوط به بیمارستان پیوند بوعلی سینا واقع در شهر صدرا است، به جایگاه علمی سلامت کشور در دنیا اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha