بیان موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی از اصول جهاد تبیین است
کد خبر: 4117107
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

بیان موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی از اصول جهاد تبیین است

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه هر اقدام نمایشی و خنثی در دولت جایگاهی ندارد، گفت: بیان موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای مردم از اصول جهاد تبیین است.

بیان موفقیت‌های دستگاههای اجرایی برای مردم از اصول جهاد تبیین است

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، شب گذشته، 4 بهمن در نشست خبری با خبرنگاران شاهرودی با بیان اینکه آگاهی و اطلاع‌رسانی درست و به موقع توسط اصحاب رسانه ضرورت جامعه امروزی است گفت: افزایش نشاط اجتماعی و ورزش از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امروز است.

وی ادامه داد: رفع گره‌های ذهنی مردم با اقدام عملی مسئولان دولت سیزدهم در دستور کار است که بر این اساس علاقمندان به نظام و انقلاب باید خود را برای هر نقدی آماده کنند و انعکاس آن به مردم نیز بر عهده رسانه‌های دلسوز است.

ریواده با بیان اینکه هر اقدام نمایشی و خنثی در دولت سیزدهم جایگاهی ندارد و مردم به دنبال تحقق عملیاتی گفته مسئولان هستند، متذکر شد: بیان موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای مردم از اصول جهاد تبیین است.

معاون استاندار سمنان بر تعامل موثر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: پاسخگویی مستمر مسئولان به رسانه‌ها رکن اساسی تحقق جهاد تبیین است.

ریواده افزود: رسانه‌ها با آگاهی‌بخشی در تحقق جهاد تبیین بیشتر از گذشته نقش‌آفرینی کنند تا دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه در ارزیابی‌های صورت گرفته در ۱۱ شاخص از ۱۳ شاخص استان سمنان در زمره پنج استان برتر کشور قرار داشته که این نشان دهنده خدمات مناسب به مردم است یادآور شد: در دولت سیزدهم ۱۵۰ کاروان مردمی با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به نقاط مختلف اعزام شده تا مردم از نزدیک مشکلات خود را بیان کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۸ درصد مدیران استان در دولت سیزدهم تغییر کردند که در این شاخص استان رتبه اول را دارد، گفت: امروز خوشبختانه سهم مدیریت شهرستان‌های استان ارتقا پیدا کرده است.

به گفته ریواده؛ ۱۴ درصد کل تسهیلات مصوب کشور به استان سمنان اختصاص یافته و در سفر دور قبل رئیس جمهور شاهد ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبه بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه ۱۰ هزار وام ۱۵ میلیون تومانی مصوب سفر اول رئیس جمهور در استان پرداخت شده یادآور شد: اقدامات خوبی در راستای اشتغال و توسعه صورت گرفته که خبرنگاران در راستای بیان این اقدامات مساعدت کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۴۹۲ مصوبه در سفرهای استاندار به مناطق مختلف تصویب شده که ۸۲ درصد از آن‌ها اجرایی شده است، افزود: روابط عمومی‌ها باید این مصوبات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا اگر بار دیگر چنین سفرهایی برگزار و تکرار شد، مردم در جریان قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha