وارد کردن سپاه به لیست تروریستی نشان از نادانی پارلمان اروپا است
کد خبر: 4116833
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

وارد کردن سپاه به لیست تروریستی نشان از نادانی پارلمان اروپا است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هیچ کس نمی‌تواند عظمت و صلابت سپاه را مخدوش کند و اقدام گستاخانه‌ای که پارلمان اروپا در وارد کردن سپاه به لیست تروریستی انجام داد اقدامی شیطنت‌آمیز و نشان از نادانی آن‌هاست.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه، در دیدار با اقشار مختلف سپاه اردبیل اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند عظمت و صلابت سپاه را مخدوش کند و اقدام گستاخانه‌ای که پارلمان اروپا در وارد کردن سپاه به لیست تروریستی انجام داد اقدامی شیطنت‌آمیز و نشان از نادانی آن‌هاست.

وی بیان کرد: سپاه در عرصه‌های مختلف حضور جهادی‌وار دارد و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را به شکل کامل پشتیبانی کرده و زمینه ظهور و عظمت واقعی را مهیا کرده و 43 سال است که توسط استکبار جهانی تحریم شده اما همچنان اقتدار و عزت خود را به یادگار گذاشته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه در صحنه‌های مختلف به ویژه جنگ تحمیلی همیشه رشادت‌های خوبی را از خود نشان داده و جنگ ترکیبی دشمن در مقطع کنونی جنگ پیچیده همراه با رمز و رموز خاص توصیف شده که در این عرصه نیز سپاه عقب نکشیده است.

محمدی‌اصل تصریح کرد: تقویت نظام اقتصادی برای ایجاد زمینه‌های پیشرفت و عمران و ‌آبادانی همراه با فناوری‌های نوین اولویت اساسی و مهم بوده و در این زمینه در سال‌های اخیر تحقق شعار مردم‌داری و مردم‌یاری سپاه محقق شده که نشان از اعتقادات معنوی این نیروهای ارزشی است.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی توانسته تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را خنثی کرده و به نقطه خاموشی ببرد و در حقیقت با تشدید تحریم‌ها در حقیفت به خودزنی حقیقی روی آورده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همبستگی ملی در برابر تهدیدات دشمنان با احیای روحیه هشت سال دفاع مقدس حرکتی بی‌نظیر در گذر از شرایط سخت کنونی است که باید بتوانیم کشورمان را در اوج عزت و عظمت نگه داشته و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha