فراخوان جایزه ادبی همدان اعلام شد
کد خبر: 4116616
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

فراخوان جایزه ادبی همدان اعلام شد

فراخوان بیست‌وهفتمین جایزه ادبی همدان در بخش‌های شعر قبل از نیما و بعد از نیما، داستان کوتاه و کتاب اعلام شد.

فراخوان جایزه ادبی همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: فراهم آوردن زمینه مناسب برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان، ارتقای سطح بینش و آگاهی ادبی در جامعه به‌خصوص قشر جوان و نوجوان و فراهم آوردن زمینه مناسب جهت تبادل آراء و افکار اهل قلم از اهداف دوره بیست و هفتم جایزه ادبی استان همدان است.

وی با بیان اینکه این دوره از جایزه ادبی در بخش‌های شعر قبل از نیما و بعد از نیما، داستان کوتاه و کتاب برگزار می‌شود، گفت: موضوع جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه تعیین شده که علاقه‌مندان به شرکت در بخش ویژه می‌توانند آثار خود را با موضوعات ایثار و شهادت و دفاع مقدس، شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین)، نماز و نیایش، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: هر شاعر و نویسنده می‌تواند حداکثر با دو اثر در جشنواره شرکت کنند. در بخش کتاب آثاری پذیرفته می‌شوند که در سال‌های 1400 و 1401 منتشر و چاپ شده باشند.

ویژه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را 12 بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای دریافت فرم تقاضای شرکت در جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نشانی https://hamedan.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha