مطالبه مردم رفتار انقلابی مدیران است
کد خبر: 4116458
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

مطالبه مردم رفتار انقلابی مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مردم،‌ ابراز انقلابی‌گری و رفتار انقلابی مدیران به ویژه در مناسبت‌ها را مطالبه‌گری می‌کنند، افزود: باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم چرا که باعث رضایت آن‌ها می‌شود.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 2 بهمن در ستاد دهه فجر استان در شیراز گفت: برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر نباید دولتی باشد بلکه باید به مردم و جریان‌های توانمند مردمی سپرده شود.

وی با بیان اینکه اگر دولت هم می‌خواهد هزینه‌ای انجام دهد و کمکی کند در اختیار مردم قرار گیرد و اجازه داده شود که مردم خودشان متولی شوند، افزود: برنامه‌ها و اقداماتی که در این ایام بنا است انجام شود از جمله راهپیمایی اجازه دهیم که جریان‌های توانمند مردمی مانند هیئت‌ها و ظرفیت‌های مردمی پای کار باشند و دولت نقش هدایتگر ایفا کند.

محبی‌پور تصریح کرد: سازمان‎‌های مردم نهاد که به واسطه انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند و احزاب و جریان‌های سیاسی با تفکرات مختلف که در چارچوب انقلاب اسلامی فعالیت دارند، همه می‌توانند در این ایام ایفای نقش کنند.

وی با تأکید بر لزوم فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های استان گفت: همه ما با هر گرایش سیاسی و فکری در مورد 2 چیز اختلاف سلیقه نداریم، یکی اصل انقلاب اسلامی و دوم مسائل مذهبی.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مردم،‌ ابراز انقلابی‌گری و رفتار انقلابی مدیران به ویژه در مناسبت‌ها را مطالبه‌گری می‌کنند، افزود: باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم چرا که باعث رضایت آن‌ها می‌شود و این رضایتمندی نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند.

محبی‌پور گفت: باید از فرصت‌ها و ایام‌الله مانند دهه مبارک فجر که از مناسبت‌های دینی و ملی است نه برای فریب افکار عمومی بلکه برای ایجاد رضایت در مردم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از علل ریشه کن شدن رژیم شاهنشاهی، انقلاب سفید شاه و مردم بود که علمای ما وقتی بررسی کردند دیدند که آن اقدام فریب‌کاری است و آن را معرفی کردند و تیر رژیم شاهنشاهی هم به سنگ خورد.

محبی‌پور از تمام ادارات کل استان خواست که گزارش برنامه‌های خود را قبل از دهه فجر از ادرات شهرستانی و هیئت‌های مذهبی دریافت کنند تا مشخص شود که چه اقداماتی بنا است در این ایام انجام شود تا بتوانیم به یک جمع‌بندی از برنامه‌های استان برسیم.

انتهای پیام
captcha