توانمندسازی مبلغان و رابطان نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کد خبر: 4116336
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

توانمندسازی مبلغان و رابطان نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری رویداد نوآوری «جهت» به‌منظور توانمندسازی و مهارت‌افزایی مبلغان، رابطان نماز و فعالان فرهنگی این دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 2 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: رویداد نوآوری «جهت» با موضوع جهاد تبیین از ایده تا عمل به‌منظور توانمندسازی و مهارت‌افزایی مبلغان، رابطان نماز و فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را 5 و 6 بهمن‌ماه جاری عنوان کرد و افزود: این برنامه همراه با برگزاری کارگاه‌های حل مسئله، خلاقیت، مهارت‌های ارائه و ارزش پیشنهادی در مجتمع فرهنگی، ورزشی ولایت برگزار خواهد شد.

مقامی با اشاره به اهمیت ایده‌پردازی برای انجام فعالیت‌های علمی و دینی در جامعه دانشگاهی کشور گفت: برای اجرایی شدن جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب در جامعه دانشگاهی نیازمند ایده‌های خلاقانه و برنامه‌های نو و جدید هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس اظهار کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد در قالب گروه‌های 5 نفره متشکل از روحانی یا مبلغه، رابطین نماز و فعالان دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هم رقابت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از ایده‌های برتر برای اجرایی شدن در دانشگاه نیز حمایت مالی خواهد شد، افزود: ایده‌های ارایه شده در این رویداد براساس تناسب ایده با موضوع (جهاد تبیین)، قابلیت اجرا، امکان توسعه ایده، تناسب و به‌کارگیری از تکنولوژی‌های روز، قابلیت تجاری‌سازی و درآمدزایی، داوری و انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام
captcha