نشست فعالان قرآنی در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 4116089
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

نشست فعالان قرآنی در علی‌آباد کتول برگزار شد

نشست فعالان قرآنی با حضور امام جمعه علی آبادکتول، مشاور قرآنی استاندار، فرماندار علی‌آباد و جمعی از فعالان و قرآنیان روزگذشته، ۲۹ دی‌ماه در محل هتل پارامیس علی‌آباد کتول برگزار شد.

نشست فعالان قرآنی در علی اباد کتولبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست فعالان قرآنی با حضور امام جمعه علی‌آباد کتول و مشاور قرآنی استاندار، فرماندار علی‌آباد و جمعی از فعالان و قرآنیان روز گذشته، 29 دی‌ماه در محل هتل پارامیس علی آباد کتول برگزار شد.

امام جمعه علی‌آباد کتول در این مراسم با بیان‌ اینکه قرآن تنها به قشر و زمان خاصی اختصاص ندارد، گفت: جاری و ساری بودن مفاهیم قرآن در جامعه علاوه بر اینکه آخرت ما را تضمین می‌کند بلکه امورات دنیایی را هم ضمانت می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد تصریح کرد: برای فراهم‌ کردن زمینه تربیت قرآنی قشر جوان لازم است برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد که هدف از این جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های قرآنی استان است که با برنامه‌ریزی و مشارکت مؤسسات قرآنی بتوانیم برنامه‌هایی در سطح جامعه اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باید در فعالان قرآنی مورد توجه قرار بگیرد، برگزاری جلسات خانگی قرآن است، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای جلسات خانگی رسیدگی به امور مؤمنین و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که جلسات خانگی قرآن این امکان را فراهم می‌کند افراد از حال یکدیگر با خبر شده و در رفع مشکلات اجتماعی و معنوی هم همت داشته باشند.

امام جمعه علی‌آباد کتول با بیان‌ اینکه رونق جلسات خانگی قرآن می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد، افزود: درصدد هستیم با همکاری فعالان و مؤسسات قرآنی استان جلسات خانگی قرآن را در استان راه‌اندازی کنیم که با آغاز ماه رجب و شعبان و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان این امر تحقق پیدا کند.

گفتنی است، این جلسه که با حضور بیش از ۴۰ نفر فعال قرآنی شهرستان و ۱۰ نفر از فعالان جبهه فعالان قرآنی استان برگزار شد هر کدام از متولیان قرآنی در مورد چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی گلستان و رونق جلسات خانگی قرآن به ارائه نظرات و پیشنهادات برای ارتقای فعالیت‌های استان پرداختند.

انتهای پیام
captcha