حضور 1080 داوطلب مرحله اول آزمون سراسری در تویسرکان
کد خبر: 4115960
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

حضور 1080 داوطلب مرحله اول آزمون سراسری در تویسرکان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با اعلام اینکه 1080 داوطلب در مرحله اول آزمون سراسری سال 1402 در واحد تویسرکان شرکت کردند، گفت: از این تعداد 650 نفر زن و 430 نفر مرد بودند.

آزمون سراسری در تویسرکانمحمد اسلانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان. گفت: مرحله اول آزمون سراسری سال 1402 همزمان با سراسر کشور با شرکت داوطلبان ورود به دانشگاه‌های سراسری در شهرستان تویسرکان در روزهای 29 و 30 دی ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان طی دو روز و هر روز دو نوبت صبح و بعدازظهر با هم به رقابت پرداختند، تعداد کل شرکت کنندگان این آزمون در پنج گروه آزمایشی را 1080 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 650 نفر زن و 430 نفر مرد بودند.

اسلانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با همکاری 60 نفر عوامل اجرایی آزمون، به عنوان تنها برگزار کننده کنکور سراسری در شهرستان تویسرکان بود عنوان کرد: صبح روز 29 دی‌ماه در گروه آزمایشی علوم تجربی 534 نفر، بعدازظهر روز پنج‌شنبه گروه آزمایشی زبان خارجه 54 نفر، صبح روز جمعه 30 دی‌ماه 393 نفر از داوطلبین در گروه آزمایشی علوم انسانی و 63 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و در نهایت بعدازظهر روز جمعه تعداد 36 نفر در گروه آزمایشی هنر با هم به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان اظهار کرد: با توجه به علاقه و گرایش بیشتر داوطلبان به پذیرش و تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی امسال نیز مانند سال های قبل شاهد بیشترین تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی با 534 نفر شرکت کننده بودیم.

وی اظهار کرد: صبح پنجشنبه حسین افشاری فرماندار تویسرکان بهمراه واسع سوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان با حضور در حوزه برگزاری آزمون از نزدیک از روند برگزار بازدید و ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین و ابراز رضایت از نحوه برگزاری آزمون از عوامل اجرایی کنکور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha