کمک یک میلیارد تومانی به ایتام پاتاوه
کد خبر: 4115874
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

کمک یک میلیارد تومانی به ایتام پاتاوه

رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه گفت: حامیان نیکوکار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال‌جاری به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کردند.

کمک حامیان به ایتام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، جان‌محمد آبسالان، رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه اظهار کرد: طرح اکرام، ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد در این نهاد اجرایی شده است.

وی افزود: افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص و دیگر موارد اقدام می‌کنند.

رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۲ یتیم و فرزند محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد اداره پاتاوه برخوردار هستند، ابراز کرد: از این تعداد ۱۰۹ نفر یتیم و مابقی نیز فرزندان محسنین هستند که تعداد کل حامیان طرح اکرام و محسنین این اداره ۷۳۴ نفر است.

آبسالان تصریح کرد: میزان مساعدت و کمک‌های حامیان در سال‌جاری مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ یک میلیارد آن نقدی و مابقی به‌صورت غیرنقدی بوده است.

وی در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، به آدرس ekram. emdad.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha