زمان اجرای نمایندگان فارس در مسابقات سراسری قرآن اعلام شد
کد خبر: 4115044
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

زمان اجرای نمایندگان فارس در مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس زمان اجرای نمایندگان این استان در مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن را اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، زمان اجرای نمایندگان این استان در مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن را اعلام کرد و گفت: این مسابقات از روز 23 دی‌ماه در اهواز آغاز شده است و رقابت‌های آن تا 27 دی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تلاوت نمایندگان فارس از شنبه شب، 24 دی در این مسابقات آغاز شده است، افزود: در روز شنبه، محمدامیر عباسیان در رشته قرائت ترتیل تلاوت کرد و روز گذشته، 25 دی هم خانم‌ها فاطمه محمدی در حفظ 20 جزء و فاطمه ابراهیمی در رشته حفظ کل به تلاوت پرداختند.

جلالی اظهار کرد: امروز هم در رشته قرائت تحقیق آقایان، سیدرضا نجیبی، قاری برجسته استان فارس در این مسابقات به تلاوت خواهد پرداخت و مابقی در روز 27 دی‌ماه اجرا خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینکه فردا آخرین روز مسابقات سراسری قرآن است، گفت: در این روز در بخش بانوان آسیه دهقان، زهرا حسین‌پور و الهام صفری نمایندگان استان فارس در رشته قرائت تحقیق و در بخش آقایان محمدمهدی روحانی در رشته قرائت تحقیق تلاوت خواهند کرد و روز 28 دی‌ماه هم اختتامیه مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha