ارائه خدمات مشاوره رایگان به متقاضیان کارآفرینی گردشگری در شیراز
کد خبر: 4114321
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

ارائه خدمات مشاوره رایگان به متقاضیان کارآفرینی گردشگری در شیراز

رئیس کانون کارآفرینی فارس از ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای برای متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در حوزه‌های گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، علیرضا ظهیر امامی، رئیس کانون کارآفرینی فارس امروز ۲۳ دی‌ماه گفت: کانون کارآفرینی فارس در خلال دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی می‌پردازد.

وی افزود: همچون دوره‌های گذشته این نمایشگاه، متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در حوزه‌های گردشگری می‌توانند با مراجعه به غرفه کانون کارآفرینی از خدمات رایگان مشاوره‌ای بهره‌مند گردند و مشکلات سد راه سرمایه‌گذاری خود را به اطلاع این کانون برسانند.

ظهیر امامی تصریح کرد: کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری کانون کارآفرینی فارس تاکنون مسائل و مشکلات مختلفی را در این حوزه‌ها بررسی و جلسات متعددی را با مسئولان رده‌ بالای استانی در راستای حل مشکلات و دغدغه‌های کارآفرینان و فعالان صنعت گردشگری و صنایع ‌دستی استان برگزار کرده است.

رئیس کانون کارآفرینی فارس بیان کرد: در این نمایشگاه کارگروه تخصصی فوق حضوری فعال خواهد داشت و با ثبت خواسته‌های کارآفرینان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی استان، این خواسته‌ها را به اطلاع مسئولین رده‌بالای استان خواهند رساند.

 وی یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که میان کانون و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با هدایت معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس منعقد شده است، شرایطی فراهم‌ شده است که بتوانیم از راه‌های ساده‌تر و کوتاه‌تر به احصای مشکلات کارآفرینان بپردازیم.

انتهای پیام
captcha