بزرگترین رویداد قرآنی کشور در اهواز آغاز شد
کد خبر: 4114132
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
دقایقی پیش

بزرگترین رویداد قرآنی کشور در اهواز آغاز شد

آیین افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، بعد از ظهر امروز ۲۲ دی با تلاوت قاسم مقدمی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز آغاز شد.

مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیین افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، بعد از ظهر امروز ۲۲ دی با تلاوت قاسم مقدمی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز آغاز شد.

این مراسم که با حضور قاریان، حافظان و مسئولان کشوری و استانی همراه است به صورت زنده از سیمای استان خوزستان و شبکه قرآن در حال پخش است.

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان. برگزار می‌شود.

مسابقات آقایان از ۲۳ تا ۲۷ دی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز و مسابقات بانوان از ۲۴ تا ۲۷ دی در سالن اجتماعات گیت بوستان برگزار می‌شوند. در اختتامیه این رویداد که چهارشنبه ۲۸ دی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار خواهد شد، برترین‌‌های این رقابت معرفی می‌شود. ۱۸۷ متسابق از نقاط مختلف کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کنند.
گفتنی است، خوزستان به عنوان میزبان این رویداد ملی قرآنی، 14 نماینده در دو بخش آقایان و بانوان این مسابقات دارد.

انتهای پیام
captcha