حضور پررنگ استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق
کد خبر: 4114051
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

حضور پررنگ استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس گفت: نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق از ۱۸ تا ۲۰ اسفند‌ماه سال جاری در شهر نجف اشرف برگزار خواهد شد که تاکنون یک چهارم ظرفیت پاوین جمهوری اسلامی ایران به فارس تعلق گرفته است.

محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق از ۱۸ تا ۲۰ اسفند‌ماه سال جاری در شهر نجف اشرف از سوی شرکت prestige و با همکاری استانداری نجف، وزارت بهداشت و وزارت تجارت عراق برگزار خواهد شد که تاکنون یک چهارم ظرفیت پاوین جمهوری اسلامی ایران به فارس تعلق گرفته است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت‌ها و مراکز درمانی عراق، در سطح بین‌المللی و با حضور کشورهای ایران، ترکیه، لبنان، امارات، مصر و اردن برگزار می‌شود که پاویون جمهوری اسلامی ایران به متراژ ۲۰۰ متر مربع به‌صورت منسجم تحت راهبری شرکت برساز رویداد پارس از برگزارکنندگان پیشرو در کشور خواهد بود.

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه شهر شیراز، قطب پزشکی جنوب کشور از دیرباز به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز پذیرش گردشگران سلامت در میان کشورهای همجوار شناخته شده است، افزود: با عنایت به اهمیت راهبردی این نمایشگاه در حفظ و تقویت جایگاه اقتصادی استان فارس در کشور عراق حضور فارس در این نمایشگاه حائز اهمیت است.

فرخ‌زاده با اشاره به جلسه‌ای که به همین منظور روز چهارشنبه، 14 دی‌ماه به میزبانی واحد آموزش و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور نماینده معاونت گردشگری استانداری، مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارای مجوز واحد پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) و مدیر عاملان شرکت‌های تجهیزات پزشکی و تسهیل‌گر حوزه سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه حداکثر تا روز چهارشنبه، 21 دی‌ماه آمادگی خود را جهت شرکت در این نمایشگاه اعلام کنند.

جانشین استاندار فارس در شورای گردشگری سلامت گفت: پیرو گزارش واصله از شرکت ایرانی برگزارکننده نمایشگاه تا این لحظه از مجموع ۲۰۰ متر پاویون جمهوری اسلامی ایران، برای ۴۲ متر آن، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و شرکت‌های تسهیل‌گر حوزه سلامت مراحل ابتدایی ثبت‌نام خود را انجام داده و طبق پیش‌بینی‌ها تا ۵۴ متر از غرفه‌های نمایشگاه به استان فارس تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در جلسه فوق مقرر شد که شرکت برساز رویداد پارس بسته‌های سفر و اقامت در کشور عراق را آماده و به شرکت‌کنندگان ارائه کند.

انتهای پیام
captcha