آماده‌باش خادمان برای خدمت‌رسانی به زائران در پی بارش برف
کد خبر: 4113849
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
مدیر عالی حرم مطهر رضوی:

آماده‌باش خادمان برای خدمت‌رسانی به زائران در پی بارش برف

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده و بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارند.

حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، همزمان با موج سنگین بارش برف و سفیدپوش شدن مشهد مقدس، خادمان حرم مطهر رضوی با انجام برف‌روبی و پهن کردن فرش‌های پلاستیکی، امکانات لازم را برای تشرف زائران فراهم کرده‌اند.

مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده، بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در اماکن متبرکه قرار دارند و با توجه به همکاری و هم‌افزایی کامل نیروهای معاونت اماکن متبرکه رضوی و معاونت خدمات زائران، اقدامات لازم برنامه‌ریزی شده است.

فیضی افزود: برای تسهیل تردد زائران و به‌خصوص سالمندان و توان‌یابان، تمامی صحن‌های حرم مطهر رضوی و مسیرهای تشرف به روضه‌ منوره امام رضا(ع) با ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش‌ پلاستیکی مفروش و آماده‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین با همکاری ۱۵۰ نفر از نیروهای معاونت خدمات زائران، مسیرهای تردد زائران نمک‌پاشی و تمام مسیرها با هشت دستگاه ماشین برف‌روب طی دو مرحله برف‌روبی شده است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: فضاهای رواق‌های اماکن متبرکه نیز مجهز به سیستم گرمایشی بوده و آماده میزبانی از مهمانان امام هشتم (ع) است و از زائران و مجاوران درخواست می‌شود برای تردد در صحن‌ها حتماً در مسیرهایی که با کف‌پوش‌ها مهیا شده حرکت کنند.

انتهای پیام
captcha