نگاه مدیران بر گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان باشد
کد خبر: 4113170
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
استاندار ایلام:

نگاه مدیران بر گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان باشد

استاندار ایلام در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه نگاه مدیران باید بر حل مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان باشد، خواستار رفع موانع موجود با استفاده از همه ظرفیت‌ها شد.

جلسه رفع موانع تولید در استانداری ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، عصر امروز، ۱۸ دی‌ماه، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور رؤسای بانک‌های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحد‌های تولیدی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، با تأکید بر اینکه نگاه مدیران باید بر حل مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان باشد، خواستار رفع موانع موجود با استفاده از همه ظرفیت‌ها شد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به راه‌اندازی داروخانه درمانگاه خورشید و انتقاد از تمرکز داروخانه‌ها در هسته مرکزی شهر به دلیل مشکلاتی از جمله پارکینگ، گفت: تراکنش داروخانه‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم در مناطق مختلف به داروخانه‌ها دسترسی داشته باشند تا از این طریق از صف‌های طویل هم جلوگیری به عمل آید.

بهرام‌نیا در ادامه این نشست به دانشگاه علوم‌پزشکی استان، تأکید کرد: هرگونه درخواست جدید برای مطب باید با تمرکز بر توزیع در کل سطح شهر باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح‌ها، بازگشایی مجدد واحد‌ها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحد‌ها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

یادآور می‌شود، همچنین در این نشست پیگیری و حل موانع و مشکلات همچون کارگاه تولیدی ادوات کشاورزی سیروان، شرکت کیمیا زرین غرب چرداول، شرکت تولید مقاطع فلزی چوار، شرکت تجلاپلاست زاگرس ایلام، طرح خوراک دام و طیور بدره و طرح راه‌اندازی داروخانه درمانگاه خورشید مورد بحث و بررسی و دستورات لازم توسط استاندار برای رفع مشکلات این طرح‌ها صادر گردید.

انتهای پیام
captcha