اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها توسط دانشجویان انجام شود
کد خبر: 4112879
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها توسط دانشجویان انجام شود

استاندار فارس با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی گفت: اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به دست خود دانشجویان و دانش‌آموزان داده شود، چرا که هم پر فایده و هم کم هزینه است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۱۷ دی‌ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو بر پیگیری جدی برنامه‌های ستاد بزرگداشت ایام و اعیاد پیش رو از میلاد حضرت زهرا(س) تا میلاد امام عصر(عج) در استان تأکید کرد.

وی از برگزاری جلسه شورای حجاب و عفاف فارس هفته آینده خبر داد و گفت: اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به دست خود دانشجویان و دانش‌آموزان داده شود، چرا که هم پر فایده و هم کم هزینه است.

استاندار فارس همچنین تصریح کرد: روزهای شنبه دو ساعت به جلسات مرتبط با مسائل اعتقادی، اخلاقی و پرورشی اختصاص داده خواهد شد.

ایمانیه در ادامه خواستار توجه جدی به ایام دهه فجر شد و پیشنهاد داد که به مناسبت دهه فجر از سازمان‌ها سؤال شود که چه کاری مدنظر دارند و بر اساس همان عمل شود.

وی از رئیس کل دادگستری فارس هم خواست به جز آنچه که با اذن رهبرمعظم انقلاب در خصوص عفو محکومین است، لیستی از زندانیان جرائم مالی به ویژه زنان زندانی استان ارائه شود تا به مناسبت دهه فجر زمینه آزادی آن‌ها مهیا شود.

ایمانیه همچنین خواستار پرداخت معوقات دستگاه‌ها، گستردگی گروه‌هایی سرود خیابانی در سطح شیراز، آمادگی حل مشکلات مزمن شده همه دستگاه‌ها مثل تبدیل وضعیت ایثارگران و برپایی میز خدمت در ادارات به مناسبت این ایام و اعیاد شد.

انتهای پیام
captcha