اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد همدان
کد خبر: 4112825
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

اهدای 1470 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: به همت خیرین استان و همراهی مسئولان از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 470 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این استان اهدا شد.

توزیع جهیزیهبه گزارش ایکنا از همدان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، امروز، 17 دی‌ماه در رزمايش پیوند فاطمی و در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر اظهار کرد: کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند اقدامات متعددی از جمله مشاوره، تأمین جهیزیه برای نوعروسان، کلاس‌های آموزشی و... را داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 470 سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به نوعروسان در کل استان اهدا شده است. به دامادها نیز کمک‌های نقدی و هدیه ازدواج اعطا می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان با بیان اینکه برای خرید اقلام جهیزیه بیش از ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده است که همگی با قیمت کارخانه خریداری شده است، گفت: سهم شهرستان ملایر از تعداد کل جهیزیه‌های اهدا شده از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰ سری بوده که نشان از جایگاه ویژه اقدامات خیر در این شهرستان دارد.

شیخی‌زاده بیان کرد: برای خرید جهیزیه‌های اهدا شده در شهرستان ملایر، پنج میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده است.

علی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز با اشاره به اینکه از ابتدای امسال طی سه مرحله توزیع جهیزیه بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان انجام شده است، گفت: در مرحله اول ۶۴ مورد جهیزیه، در مرحله دوم ۱۱۰ مورد و در مرحله سوم نیز ۶۴ مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه توجه به امر ازدواج یکی از اولیوت‎های اصلی در این نهاد است، اظهار کرد: برای این تعداد جهیزیه سه مرحله پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر تصریح کرد: 9 هزار و 541 خانواده با ۱۷ هزار و 394 نفر تحت پوشش این نهاد هستند و تا پایان سال امر توزیع جهیزیه در صورت داشتن متقاضی نیز دوباره انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha