اسكان بيش از ۱۰ هزار زائر شهيد سليمانی در دانشگاه پيام‌نور كرمان
کد خبر: 4112647
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

اسكان بيش از ۱۰ هزار زائر شهيد سليمانی در دانشگاه پيام‌نور كرمان

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از ۱۰ هزار زائر در قالب طرح «اردوی راهیان مقاومت» در دانشگاه پیام‌نور کرمان اسکان داده شدند.

اجلاسیه طرح  اردوهای راهیان مقاومت در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، اجلاسیه نخستین اردوی راهیان مقاومت دانشگاهیان پیام‌نور کشور با حضور استاندار کرمان، معاون فرهنگی دانشجویی پیام‌نور کشور و جمعی از خانواده شهدا،‌ مسئولان دانشگاه و دانشجویانی از استان‌های مختلف در دانشگاه پیام‌نور کرمان برگزار شد.

محمدتقی امینی، معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان در برگزاری این اردو گفت: اردوی راهیان مقاومت به جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کشور اضافه شد و هر ساله این اردو برای دانشجویان پیام نور سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از نیم میلیون دانشجو در دانشگاه پیام‌نور در حال تحصیل هستند افزود: اردوی راهیان مقاومت می‌تواند در بصیرت بخشی به دانشجویان تأثیرگذار باشد. دانشحویان نيز با مطالعه و الگوگیری از شهدا باید بصیرت خود را بالا ببرند.

فاطمه معین‌الدینی، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان نیز در این اجلاسیه با اشاره به روند آماده‌سازی محل اسکان زائران شهید سلیمانی در این دانشگاه گفت: آماده‌سازی دانشگاه از ۲۶ آذر ماه آغاز شد و در فاصله خیلی کوتاه این محل، به خوابگاه، سلف و ساير امکانات مورد نیاز تجهیز و پذیرش زائران شهید سلیمانی از ۵ دی ماه آغاز شد.

وی با اشاره به اسکان و پذیرایی بیش از ده هزار زائر شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور کرمان، تصریح کرد: همکاران ما برای خدمت‌رسانی به زائران و دانشجویان شرکت کننده در اولین اردوی راهیان مقاومت به صورت شبانه روزی و جهاد گونه تلاش کردند.

در این اجلاسیه از طرح «اردوی راهیان مقاومت» رونمایی و از خانوادهای شهیدان دانشی، مغفوری، عسکری، برهانی و شهید لنگری زاده تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha