پویش «همدلی به رسم حاج قاسم» در مساجد البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4111839
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

پویش «همدلی به رسم حاج قاسم» در مساجد البرز اجرا می‌شود

پویش «همدلی به رسم حاج قاسم» همراه با اجرای سرود به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در کانون‌های مساجد البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری پویش «همدلی به رسم حاج قاسم» از سوی اعضای کانون‌های مساجد البرز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع «مکتب حاج قاسم» و اجرای سرود بچه‌های مسجد از جمله ویژه‌برنامه‌های این ایام است.

وی برگزاری مراسم یادواره سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مساجد همراه با سخنرانی و مداحی، پویش ختم قرآن به نیت شهید سلیمانی در مساجد، برپایی ایستگاه فرهنگی به‌منظور تبلیغ و توزیع بسته‌های فرهنگی و پذیرایی و خدمت‌رسانی به مردم را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد که به این مناسب در البرز برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در پایان با اشاره به پویش «همدلی به رسم حاج قاسم» گفت: این پویش در قالب طرح رزمایش کمک‌های مؤمنانه با همکاری خیران و نمازگزاران برای توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha