پیام استاندار فارس به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی
کد خبر: 4110628
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳

پیام استاندار فارس به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی

محمدهادی ایمانیه طی پیامی فرارسیدن سالروز حماسه یوم‌الله 9 دی‌ را گرامی داشت و بر ضرورت توجه به کلیدواژه‌های بصیرت و میثاق با ولایت تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه یوم‌الله 9 دی پیامی را صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ سیاسی ایران اسلامی برای همیشه ماندگار گشته است. ملت قهرمان ایران  چون گذشته با نقش‌آفرینی و بصیرت مثال‌زدنی نقشه‌های دشمنان اسلام و ایران را خنثی کرده و با حماسه‌آفرینی، میثاق خویش با آرمان‌های انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه‌ای را خنثی می‌نمایند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی‌ماه و یادآوری کلیدواژه‌های اصلی بصیرت و میثاق با ولایت، مدیران را به پرکاری و تلاش روزافزون در راستای حل مشکلات مردم و از خودگذشتگی بیش از پیش توصیه می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha